середа, 16 квітня 2014 р.

Укладання бруківки

Самим міцним, красивим і довговічним матеріалом для мощення є натуральний камінь піщаник.






Він має неповторну текстуру, є екологічно чистим природним матеріалом і прекрасно вписується ландшафт. Причому піщаник для мощення може виглядати як у вигляді пластів каменю так і у вигляді бруківки.
Бруківка з піщанику знаходить широке застосування в будівництві доріг, пішохідних тротуарів, мостів, набережних, садових доріжок, завдяки своїм мінеральним властивостями та екологічної безпеки. При правильному укладанні, бруківка не вимагає особливого догляду, і виглядає бездоганно десятиліттями.
Піщаник не боїться основного ворога всіх видів покриття - води і різкої зміни температури. У ньому немає тріщин і вода не руйнує цей матеріал. Покриття з бруківки послужить довго, не потребуватиме ремонту, заміни елементів мощення і перевершить всі види покриття по індексу співвідношення ціни і якості, за однієї умови - грамотно проведеної укладанні.

Самим міцним, красивим і довговічним матеріалом для мощення є натуральний камінь піщаник. Він має неповторну текстуру, є екологічно чистим природним матеріалом і прекрасно вписується ландшафт. Причому піщаник для мощення може виглядати як у вигляді пластів каменю так і у вигляді бруківки.
Бруківка з піщанику знаходить широке застосування в будівництві доріг, пішохідних тротуарів, мостів, набережних, садових доріжок, завдяки своїм мінеральним властивостями та екологічної безпеки. При правильному укладанні, бруківка не вимагає особливого догляду, і виглядає бездоганно десятиліттями.
Піщаник не боїться основного ворога всіх видів покриття - води і різкої зміни температури. У ньому немає тріщин і вода не руйнує цей матеріал. Покриття з бруківки послужить довго, не потребуватиме ремонту, заміни елементів мощення і перевершить всі види покриття по індексу співвідношення ціни і якості, за однієї умови - грамотно проведеної укладанні.

Для несучого шару повинен бути застосований морозостійкий, однорідний по зернистості матеріал (щебінь, гравій). Цей матеріал повинен бути нанесений рівномірно по висоті і прямолінійно з відповідними ухилами. При влаштуванні простих пішохідних доріжок найчастіше використовується шар від 15 до 20 см. При влаштуванні територій з бруківки для проїзду легкових автомобілів використовується шар від 20 до 30 см. При великих навантаженнях несучий шар збільшується і укладається в декілька шарів, кожен шар обов'язково ущільнюється.

Установка бордюрів.
Щоб уникнути «розповзання» бруківки по краях використовують поребрик, який повинен досягати половини висоти бруківки, і потім міг бути прикритий природним грунтом.

Пристрій вирівнюючого піщаного шару під бруківку.
На ущільнений несучий шар як підстильного шару наноситься шар піску товщиною 3-5 см, обов'язково чистого (без глини). Перед тим, як укладати підстильний шар, потрібно виставити вирівнюючі рейки і закріпити за допомогою піску.
Після того як напрямні будуть виставлені згідно з усіма ухилами і добре закріплені, укладається підстильний шар між ними і розгладжується за допомогою правила так, щоб бруківка, перш ніж вона буде ущільнена, лежала на 1 см вище від необхідного рівня. Потім напрямні обережно прибирають, а що залишилися жолобки акуратно заповнюють піском. На покладений настил не наступати!

II. Укладання бруківки
Укладання починають:
• Від нижньої точки до підвищувальної
• Від оптично важливою кордону
• Від важливих зримих елементів, таких як парадний вхід будинку, ганок і т.д.

Перш ніж починати укладати перший ряд бруківки, для витримки точного відстані швів потрібно натягнути шнур на всю довжину і ширину даного об'єкта. Потім, дотримуючись натягнутого шнура, приступаємо до укладання. Перевіряти точне розташування швів рекомендується через кожні три ряди покладеної бруківки.
Укладається за допомогою гумового молотка, легким постукуванням по бруківці. Кожні 5м2 покладеної, але не ущільненої бруківки, її горизонтальна поверхня контролюється за допомогою 2-х метрового правила, при цьому похибки від 5мм до 1 см на 2 метра покладеної площі.

III Закладення швів і ущільнення
Після того як бруківка покладена, покриття ущільнюється.

Після першого ущільнення готового покриття на поверхню насипають трохи обов'язково дуже сухого просіяного і чистого річкового піску, так, щоб пісок легко і щільно заповнював щілини між елементами. Насипаний пісок розмітаються рівномірно по всій площі і забивається в шви простим підмітанням, «зв'язуючи» всі покриття міцно і надійно. Потім сухе і чисте покриття знову ущільнюється і наноситься шар сухого просіяного піску. Рекомендується цей шар піску залишити, щоб він полежав деякий час. Після чого можна ще раз проместі майданчик.
При укладанні бруківкою мостових, по яких рухається автотранспорт, необхідно створювати шви з досить міцним і стійким заповненням, щоб зусилля зсуву, створювані навантаженням коліс, надійно передавалися від каменя до каменя, інакше камені будуть зміщуватися відносно один одного. Заливка швів доцільна насамперед на автомийках і на бензозаправках. Ширина швів не повинна бути менше 8 мм. При виборі відповідного заливального матеріалу потрібно враховувати кліматичні і експлуатаційні умови. Застосування бітумних або аналогічних заливальних матеріалів зберігає певну еластичність дорожнього одягу.

IV Поточна експлуатація
У зимовий час, щоб уникнути полою, покриття потрібно регулярно чистити за допомогою мітли та дерев'яної лопати. Для зменшення слизькості можна посипати піском. Якщо сніг не був вчасно прибраний, і полій утворилася, ні в якому разі не забирайте лід за допомогою металевого брухту.
При впливі різних матеріалів на бруківці можуть виникати забруднення, істотно змінюють вид покриття. Наприклад, автопокришки залишають чорні смуги, пил і дорожня бруд роблять поверхню чорно-сірої. За допомогою миючих засобів і спеціальних речовин можна повернути поверхні первісний колір.




Немає коментарів:

Дописати коментар