
Вагонка являє собою стругані дошки, яка має єдиний профіль, паз і шпунт для стикування між собою, характеризується природного вологістю. Вона застосовується при обробці стін, стель, фасадів, лоджій, альтанок та іншого.
Її товщина, як правило, дорівнює 10-15 мм, чого достатньо для імітації брусового покриття, а в той же час вистачає для забезпечення надійності.
Дерев'яна вагонка виготовляється з цілісного шматка деревини з однаковим профілем. Основними матеріалами для виготовлення вагонки служать модрина і сосна, в першу чергу за рахунок вартості.
Дерев'яна вагонка з сосни, як правило, має блідо жовтий колір, іноді приправлений червонуватим відтінком. Так само відмінними рисами соснової вагонки є її висока міцність і легкість в обробці. З часом соснова вагонка рівномірно темніє.
Дерев'яна вагонка з модрини відрізняється довговічністю, не гніеет і не синіє, екологічно натуральна, не вибаглива в догляді та монтажі, має високу міцність, володіє високою теплоізоляцією.
По своїй міцності вагонка з модрини аналогічна дубової.

Таке явище як євровагонка не несе в собі чогось екстраординарного. По факту, євровагонка - це така ж дерев'яна вагонка, просто виготовлена за європейськими стандартами.
Так, вона має дещо інший профіль, інші розміри і сорт деревини, однак на цьому принципові відмінності закінчуються.
Головна відмінність євровагонки полягає в наявності поздовжніх виїмок вентиляції, для захисту від конденсату. Сполучні пази у неї більш глибокі, що перешкоджає появі щілин.
- Євровагонка строго категоріруется. Найвища категорія євровагонки - «А». Вона відрізняється повною відсутністю сучків на поверхні дощок.
- Категорія «B» допускає невелика кількість сучків.
- Євровагонка класу «С» є найнижчим і використовується не часто.
Немає коментарів:
Дописати коментар